The meaning of social capital in creating the internal image of the organization
Stefańska, Magdalena (promotor)
Rada Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oct 24, 2023
Oct 24, 2023
32
https://wbc.poznan.pl/publication/625112
Edition name | Date |
---|---|
Chomiuk, Agnieszka, 2023, Znaczenie kapitału społecznego dla kształtowania wizerunku wewnętrznego organizacji | Oct 24, 2023 |
Kwiecińska, Karolina Kamela-Sowińska, Aldona (promotor) Piechocka-Kałużna, Agnieszka (promotor pomocniczy)
Kukowska Katarzyna
Bousrih, Lobna Malaga, Krzysztof (promotor) Kliber, Paweł (promotor pomocniczy)
Pawlak, Agnieszka Gaweł, Aleksandra (promotor) Pietrzykowski, Maciej (promotor pomocniczy)
Sławecki Bartosz
Waligóra, Anna Zboroń, Halina (promotor) Schmidt, Joanna (promotor pomocniczy)
Szymczak-Staniek, Regina Remlein, Marzena (promotor) Kowalczyk, Magdalena (promotor pomocniczy)