The role of social media in the process of building CEO brand
Rada Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
18 lis 2021
18 lis 2021
4
https://wbc.poznan.pl/publication/596367
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Szymczak, Filip, 2021, Rola mediów społecznościowych w procesie budowy marki lidera | 18 lis 2021 |
Stachowiak, Magda Ankiel, Magdalena (promotor)
Wieczerzycki, Marcin Fonfara, Krzysztof (promotor) Małys, Łukasz (promotor pomocniczy)
Furmańczyk Joanna
Chęś, Agnieszka Mruk, Henryk (promotor)
Tańska, Ewa Mruk, Henryk (promotor) Hadryś-Nowak, Alicja (promotor pomocniczy)
Roszak, Joanna Mruk, Henryk (promotor)
Krawiec, Alexandra E. Bartosik‑Purgat, Małgorzata (promotor)