Instruments building customer loyalty on the example of the alcoholic beverages industry in Poland
Schroeder, Jerzy (promotor) ; Deszczyński, Bartosz (promotor pomocniczy)
Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Siennicka, Magdalena ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
22 lis 2023
10 mar 2018
8 653
8207
https://wbc.poznan.pl/publication/528872
Górczyński, Sławomir Sobolewski, Henryk (promotor) Wściubiak, Łukasz (promotor pomocniczy)
Kiełpiński Przemysław
Lepkowska, Emilia Popławska, Karolina
Chudzyńska, Izabela Przybylska-Kapuścińska, Wiesława (promotor)
Signetzki Janusz
Zdrenka, Wojciech Kawa, Arkadiusz (promotor) Pierański, Bartłomiej (promotor pomocniczy)