Factors determining marketing efforts in inpatient hospices in Poland
Biblioteka Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
Oct 24, 2015
Oct 24, 2015
2 540
2484
https://wbc.poznan.pl/publication/457980
Edition name | Date |
---|---|
Lewicka-Rabska Agnieszka, 2014, Czynniki kształtujące działania marketingowe hospicjów stacjonarnych w Polsce | Oct 24, 2015 |
Liwerska Aneta Magowska Anita (red.) Pękacka–Falkowska Katarzyna (red.) Owecki Michał (red.)
Konieczna Seweryna Magowska Anita (red.) Pękacka–Falkowska Katarzyna (red.) Owecki Michał (red.)
Halasz Jacek Magowska Anita (red.) Pękacka–Falkowska Katarzyna (red.) Owecki Michał (red.)
Barański Jarosław Strządała Agata Magowska Anita (red.) Pękacka–Falkowska Katarzyna (red.) Owecki Michał (red.)
Garczarczyk, Józef
Wasilewski, Henryk Zwoliński, Tadeusz (promotor)