The meaning of social capital in creating the internal image of the organization
Stefańska, Magdalena (promotor)
Rada Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
24 paź 2023
24 paź 2023
31
https://wbc.poznan.pl/publication/625112
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Chomiuk, Agnieszka, 2023, Znaczenie kapitału społecznego dla kształtowania wizerunku wewnętrznego organizacji | 24 paź 2023 |
Kwiecińska, Karolina Kamela-Sowińska, Aldona (promotor) Piechocka-Kałużna, Agnieszka (promotor pomocniczy)
Kukowska Katarzyna
Bousrih, Lobna Malaga, Krzysztof (promotor) Kliber, Paweł (promotor pomocniczy)
Pawlak, Agnieszka Gaweł, Aleksandra (promotor) Pietrzykowski, Maciej (promotor pomocniczy)
Sławecki Bartosz
Waligóra, Anna Zboroń, Halina (promotor) Schmidt, Joanna (promotor pomocniczy)
Szymczak-Staniek, Regina Remlein, Marzena (promotor) Kowalczyk, Magdalena (promotor pomocniczy)