Wpływ postrzeganych inwestycji w relacje na preferencje nabywców indywidualnych
Wariant tytułu:Impact of perceived relationship investments on individual buyer preferences
Twórca: Współtwórca: Jednostka nadająca tytuł:Rada Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Temat i słowa kluczowe:marketing relacji ; postrzegane inwestycje w relacje ; emocje
Miejsce wydania: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Typ obiektu: Język: Data wydania: Udostępniane przez:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału: