Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku usług medycyny estetycznej
Wariant tytułu:Determinants of consumer behavior on aesthetic medicine market
Twórca: Współtwórca:Ankiel, Magdalena (promotor) ; Stachowiak-Krzyżan, Magda (promotor pomocniczy)
Data wydania: Miejsce wydania: Jednostka nadająca tytuł:Rada Awansów Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Temat i słowa kluczowe:zachowania konsumentów ; proces podejmowania decyzji zakupowych ; decyzje zakupowe ; medycyna estetyczna
Język: Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Udostępniane przez:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Typ obiektu: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału: