Instruments building customer loyalty on the example of the alcoholic beverages industry in Poland
Twórca: Współtwórca:Schroeder, Jerzy (promotor) ; Deszczyński, Bartosz (promotor pomocniczy)
Temat i słowa kluczowe:marketing partnerski ; zarządzanie marketingowe ; relacje biznesowe ; klienci ; klienci instytucjonalni ; branża napojów alkoholowych
Zakres przestrzenny: Jednostka nadająca tytuł:Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez:Siennicka, Magdalena ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: