Determinanty rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce w latach 2007-2014
Wariant tytułu:Determinants of Corporate Social Responsibility Development in Poland in years 2007-2014
Twórca: Współtwórca:Deszczyński, Przemysław (promotor)
Temat i słowa kluczowe:społeczna odpowiedzialność biznesu ; CSR ; komunikowanie ; public relations ; PR ; ekonomia informacji ; etyka biznesu
Zakres przestrzenny: Zakres czasowy: Jednostka nadająca tytuł:Wydział Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez:Janowicz, Joanna ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: