Wpływ immersji na odbiór komunikatów marketingowych lokowanych w grach komputerowych
Wariant tytułu:Influence of immersion on the reception of marketing messages placed in computer games
Twórca: Współtwórca: Temat i słowa kluczowe:gry komputerowe ; lokowanie produktu ; immersja ; komunikacja marketingowa
Jednostka nadająca tytuł:Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez:Mazurkiewicz, Bartosz ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: