Promocja w strategii marketingowej biblioteki
Twórca: Data wydania: Miejsce wydania: Powiązania:Zeszyty Naukowe - Seria 2 Prace doktorskie i habilitacyjne
Opis:Sygnatura w katalogu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu 219294
Temat i słowa kluczowe:marketing w bibliotece ; promocja biblioteki ; marketing ; biblioteka
Język: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Udostępniane przez:Sójka Jan ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Typ obiektu: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Sójka, Jan
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: