Determinanty zarządzania marketingowego na rynku książki biznesowej
Twórca: Współtwórca: Temat i słowa kluczowe:zarządzanie ; marketing ; książki ; rynek wydawniczy ; wydawcy
Jednostka nadająca tytuł:Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wydawca:Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Link do katalogu biblioteki: Udostępniane przez:Wolniewicz, Katarzyna ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: