Customer Relationship Management w procesie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem
Twórca: Data wydania: Miejsce wydania: Opis:Sygnatura w katalogu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu S 4171
Temat i słowa kluczowe:marketing ; przedsiębiorstwo ; marketing relacji ; zarządzanie strategiczne ; Customer Relationship Management ; CRM ; zarządzanie
Język: Wydawca: Udostępniane przez:Deszczyński Bartosz ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Typ obiektu: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Deszczyński, Bartosz ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: