Determinanty zachowań młodych konsumentów na rynku odzieży
Twórca: Temat i słowa kluczowe:młodzież ; odzież ; czynniki kształtujące zachowania ; proces zakupu ; zachowania nabywców ; zachwoania konsumentów ; rynek odzieży
Opis:Sygnatura w katalogu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu S 4169
Wydawca: Miejsce wydania: Język: Udostępniane przez:Bartczak Magdalena ; Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Bartczak, Magdalena
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: