Uwarunkowania zachowań nabywców usług kształceniowych szkół wyższych o profilu ekonomicznym
Twórca: Temat i słowa kluczowe:zachowanie konsumenta na rynku ; usługa kształceniowa ; usługa profesjonalna ; oferta edukacyjna ; system szkolnictwa wyższego ; wizerunek uczelni ; szkoła wyższa ; zadowolenie klienta ; nabywca usługi kształceniowej ekonomicznej szkoły wyższej ; promotor netto ; marketing szkół wyższych
Opis:Sygnatura w katalogu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu S 4149
Wydawca: Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Bartkowiak Paweł
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Bartkowiak, Paweł
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: