Wpływ postrzeganej jakości usługi handlowej na konkurencyjność przedsiębiorstwa handlowego
Twórca: Temat i słowa kluczowe:przedsiębiorstwo handlowe ; jakość usługi ; przewaga konkurencyjna
Opis:Sygnatura w katalogu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu S 4144
Miejsce wydania: Typ obiektu: Język: Udostępniane przez:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Pierański Bartłomiej
Data wydania: Prawa: Prawa dostępu:dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Licencja:udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Właściciel praw:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Pierański, Bartłomiej
Digitalizacja:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Format obiektu cyfrowego: